Voor het indienen van feature requests met betrekking tot Lightspeed eCom, moet er een ticket worden aangemaakt en naar het eCom-supportteam worden gestuurd met specifieke informatie zoals beschreven in dit artikel. Je kunt alle feedback met betrekking tot Lightspeed eCom indienen, inclusief feedback met betrekking tot:
De gebieden in je eCom Back Office
De functies van je website
Hoe eCom omgaat met informatie in een verkooppunt van een fysieke winkel, zoals Lightspeed Retail of OnSite. (Bekend als Omnichannel).
Om feature requests in te dienen die geen verband houden met Lightspeed eCom, zie:
Stappen om je eCom- feature requests in te dienen:
Klik hier om een supportticket aan te maken.
Voer je e-mailadres in.
Voer het onderwerp in. Je onderwerp moet een snelle samenvatting van het probleem bevatten.
Voer de beschrijving in. Geef zo veel mogelijk informatie, zoals:
Je huidige workflow die je gebruikt, omdat de functie ontbreekt
De workflow die je zou gebruiken als de functie werd geïmplementeerd
Waarom je deze functie nodig hebt
Voer eventueel je winkel-ID en telefoonnummer in.
Selecteer de categorie die volgens jou het beste bij je feature request past.
Voeg screenshots toe van waar je denkt dat de functie zou moeten zijn of andere visuele hulpmiddelen.
Klik op Indienen.
Het beoordelen van je feature request
Zodra je je feature request indient, wordt deze beoordeeld door ons ondersteuningsteam.
Je wordt door een lid van het ondersteuningsteam op de hoogte gebracht, zodra je aanvraag is beoordeeld.
Een lid van het ondersteuningsteam kan om meer informatie vragen over je aanvraag.
Als je feature request betrekking heeft op een functie die al bestaat in Lightspeed eCom, zal het ondersteuningsteam uitleggen hoe je deze kunt gebruiken.
Het implementeren van je feature requests
Lightspeed zet zich in voor het prioriteren van functies die de grootste impact hebben en de meeste eigenaren helpen.
Bij het plannen van onze roadmap maakt Lightspeed diverse overwegingen en richt zich op de meest urgente kwesties en de meest veelbelovende kenmerken. Om snel te kunnen reageren op veranderingen moeten we vloeiende prioriteiten hebben, waardoor we ons niet publiekelijk kunnen inzetten voor individuele kenmerken en releasedata.
Zorg ervoor dat je het eCom changelog en de Omnichannel secties van de Retail en OnSite release-notes regelmatig bezoekt om te zien of een door jou voorgestelde functie is geïmplementeerd.