Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesLightspeed
Hoe kan ik een probleem melden?
Hoe kan ik een probleem melden?
Niels van Vlerken avatar
Geschreven door Niels van Vlerken
Meer dan 2 jaar geleden bijgewerkt

Neem contact met ons op als je foutmeldingen ontvangt tijdens het gebruik van Lightspeed eCom. Zorg dat je de volgende gegevens bij de hand hebt:

  • Wat is de URL (het webadres) van de pagina waar het probleem zich voordoet?

  • Welke internetbrowser, besturingssysteem en apparaat wordt er gebruikt? Vergeet niet de versie van de internetbrowser en het besturingssysteem te vermelden.

  • Voeg, indien mogelijk, een screenshot toe van het probleem.

  • Welke stappen moeten we uitvoeren om het probleem te zien?

  • Geef ook het betreffende IP-adres door.

Klachten en checkout-problemen

Het zou zo maar kunnen dat je klant een probleem meldt. Probeer in dat geval de volgende gegevens te verzamelen (bovenop de bovenstaande informatie):

  • Welke producten er besteld werden en indien beschikbaar het ordernummer.

  • Welke betaalmethode werd er geselecteerd?

  • Welke verzendlocatie werd er geselecteerd?

  • Wordt er een AdBlocker gebruikt?

Was dit een antwoord op uw vraag?