Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesLightspeed
Accountinstellingen
Accountinstellingen
Niels van Vlerken avatar
Geschreven door Niels van Vlerken
Meer dan 2 jaar geleden bijgewerkt

Je kunt je profiel wijzigen via Instellingen > Algemene Instellingen > Account in het linker menu van de backoffice of door links bovenin op je naam te klikken en vervolgens op Mijn account.

mijn_account.png

Profiel wijzigen

PROFIEL INFORMATIE

mijn_account1.png


  • Upload Avatar - je profielfoto. Deze is alleen te zien door Lightspeed.

  • Voornaam - je voornaam.

  • Achternaam - je achternaam.

  • Geboortedatum - je geboortedatum.

  • Email - login e-mail wijzigen. Klik op Wijzig om je e-mail te wijzigen. Er opent een pop-upvenster waarin je het e-mailadres kunt wijzigen.

    my_account_email.png
  • Telefoon - het (vaste)nummer waar wij je op kunnen bereiken. Deze is niet zichtbaar voor klanten

  • Mobiel - het (mobiele)nummer waar wij je op kunnen bereiken. Deze is niet zichtbaar voor klanten.


TAAL & TIJDZONE INSTELLINGEN

Configureer/wijzig hier de standaardtaal van je backoffice en/of de tijdzone. Voor de weergave van data en tijden kun je kiezen uit:

mijn_account_3.png
  • Taal - stel hier de taal in van de backoffice

  • Tijdzone - stel hier je tijdzonde in. Voor Nederland is dat Europe/Amsterdam.

  • Datumnotatie - 12/11/2018, November 12 2018, 12 November 2018

  • Tijdnotatie - 4:00 PM, 16:00.

SESSIES

Bij Sessies vind je een lijst met alle apparaten die gebruikt zijn om in te loggen in je account. Herken je één van de sessies niet? Klik dan rechts naast de sessie op Trek in. De sessie wordt dan direct afgesloten.

mijn_account_4.png


ACCOUNT INSTELLINGEN

Hier kun je de onderstaande opties configureren. Activeer de status door de switch om te zetten :

mijn_account_5.png
  • E-mail winkelactiviteiten - wanneer je deze optie activeert, ontvang je één keer in de 4 uur een e-mail wanneer er een activiteit in je webshop heeft plaatsgevonden (Plaatsing order, Order verzonden, Klant toegevoegd etc.).

  • E-mail nieuwe bestellingen - met deze optie wordt je per e-mail op de hoogte gebracht van nieuwe bestellingen van je klanten.

DOCUMENTEN

Indien je belangrijke documenten hebt die relevant zijn voor je webshop bij Lightspeed, bijvoorbeeld contracten met leveranciers, dan kun je deze hier opslaan. Klik op Upload bestanden om een document toe te voegen. Er opent een pop-upvenster. Als je hier op klikt, opent automatisch de bestandenmap van je computer. Selecteer de documenten die je wilt toevoegen en klik op Open.

Let op! Documenten is bedoeld voor bestanden gekoppeld aan je account bij Lightspeed. Heb je andere bestanden, zoals handleidingen voor producten, upload deze dan bij Tools > Bestanden.

Was dit een antwoord op uw vraag?