Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesLightspeed
Redenen en acties voor retouren creëren
Redenen en acties voor retouren creëren
Niels van Vlerken avatar
Geschreven door Niels van Vlerken
Meer dan 2 jaar geleden bijgewerkt

Wanneer een klant een product retourneert, kun je de klant vragen om de reden te specificeren en kun je de vervolgacties bepalen.

Een klant kan bijvoorbeeld een T-shirt retourneren, omdat het te klein is. In deze situatie is de reden van de retou Verkeerde maat en de vervolgactie is omruilen voor een andere maat.

Een retourreden en een actie aanmaken

  1. In het linker menu van de backoffice ga je naar Orders > Retouren.

  2. Klik op Retourredenen wijzigen of toevoegen of Retouracties wijzigen of toevoegen

    Screen_Shot_2019-03-21_at_11.48.02_AM.png
  3. Klik op Reden toevoegen of actie toevoegen en specificeer een reden of een actie, zoals Verkeerde maat of Omruilen voor een andere maat.

    Screen_Shot_2019-03-21_at_11.45.30_AM.png
Was dit een antwoord op uw vraag?