Alle collecties
Lightspeed
Kapotte exports herstellen
Kapotte exports herstellen
Niels van Vlerken avatar
Geschreven door Niels van Vlerken
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Wanneer je je CSV downloadt en opent, moet alle informatie worden opgedeeld in gemakkelijk leesbare kolommen. Als al je gegevens onleesbaar zijn en de meeste gegevens in de eerste kolom verschijnen, is het mogelijk dat je de verkeerde tekstbegrenzer hebt ingesteld in je eCom-backoffice. De vereiste tekstbegrenzer is afhankelijk van je geografische locatie en je spreadsheetsoftware.

Wijzig je tekstbegrenzer door de volgende instructies te volgen: Deze instelling herstelt alle exports, inclusief producten, klanten, orders, etc.

  1. In het linkermenu van de backoffice ga je naar Instellingen.

  2. Onder de kolom INSTELLINGEN SHOP , klik je op Workflow.

  3. Scrol naar de sectie BACKOFFICE en wijzig je tekstbegrenzer door deze te selecteren in het dropdown menu CSV-begrenzer. Exports gemaakt met de puntkomma-begrenzer [ ; ] hebben bijvoorbeeld een kapotte export veroorzaakt, dus selecteer in plaats daarvan de komma-begrenzer [ , ].

  4. Klik op Opslaan.

Vergelijkt een kapotte CSV met een goede.
Was dit een antwoord op uw vraag?