Controleer deze instellingen om er zeker van te zijn dat de verzendmethoden worden weergegeven bij de checkout.
Repareren handmatige verzendmethode
Verzendmethoden met ongeconfigureerde gewichtsklassen of landen die ontbreken bij de checkout.
In het linker menu van de backoffice ga je naar Instellingen.
Klik op Verzendmethoden in de kolom met de titel Shopinstellingen.
Klik op de naam van de verzendmethode die niet wordt weergegeven bij de checkout.
Zorg er in het gedeelte VERZENDTARIEVEN , voor dat de gewichten van de producten in een bestelling bij elkaar worden opgeteld bij de kassa. Wanneer het totale gewicht de gewichtsklasse van een verzendmethode overschrijdt, wordt de verzendmethode niet weergegeven. Lees een van de volgende artikelen voor meer informatie over het toevoegen van gewichtsklassen:
Controleer in de sectie LANDEN of je een verzendmethode voor het land van herkomst van de klant hebt aangemaakt.
Repareren Noord-Amerikaanse verzendmethoden
De verzendmethoden voor Noord-Amerikaanse klanten ontbreken bij de checkout, wanneer het veld Regio is uitgeschakeld.
Log in op je eCom-backoffice en klik op Instellingen.
Klik op Geavanceerd in de kolom met de titel Algemene instellingen.
Zorg er in het gedeelte met het label NAAM & ADRES KLANT voor dat Regio wordt gelokaliseerd:
In de kolom Verplicht bij verzending alleen in Noord-Amerika.
In de kolom Optioneel bij verzending in Noord-Amerika en Europa.
Repareren van verzendintegraties
De verzendmethoden ontbreken bij de checkout, wanneer integraties of apps onjuist zijn ingesteld.