Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesPlus+ DashboardPlus+ Support
Plus+ Support - Strippenkaarten
Plus+ Support - Strippenkaarten
Nick Paul avatar
Geschreven door Nick Paul
Meer dan 2 jaar geleden bijgewerkt

Specifieke aanvragen? Geen probleem. De oude en vertrouwde strippenkaart blijft beschikbaar! ๐Ÿ”–

mceclip0.png

Strippenkaarten, de optie die wij hopen dat jij niet meer nodig hebt. Wij hopen dat je al voldoende kan halen uit de Plus+ addons en apps. Maar wellicht heb jij een hele specifieke wens die alleen van toepassing is op jouw webshop, geen probleem! Met een strippenkaart kan jij dit specifieke werkje laten uitwerken.

Jouw strippenkaart

Jouw strippenkaart, alleen van jou! bekijk hier de status van jouw strippenkaart.
Wanneer heb je de strippenkaart aangekocht, wanneer is die voor het laatst bijgewerkt, hoeveel uren heb jij nog beschikbaar op je strippenkaart, wat zijn de totale kosten die je hebt uitgegeven aan de strippenkaarten? Ook de aankoop historie kan je hier vinden. Dit is dus allemaal te zien in dit overzicht, handig toch?

Wat misschien nog wel handiger is is dat je met 1 druk op de knop extra uren kan aanschaffen, hoe makkelijk is dat! Nooit meer wachten op een factuur, maar direct aankopen. Klik op de knop "strippenkaart kopen" om een strippenkaart aan te schaffen, het volgende menu zou openen:
โ€‹

Schermafbeelding_2021-11-03_om_14.42.50.png


Wauw, heel makkelijk en overzichtelijk. Kies je aantal uren, zie de prijs (incl. btw), ga akkoord met de voorwaarden en druk op "kopen".
Gelukt? Nice, je krijgt een link in je mailbox om de strippenkaart direct te betalen!
Zodra deze betaald is zou je zien dat je uren in het dashboard geรผpdate zijn, dat is makkelijk!

Delen

Delen, dat is natuurlijk iets wat we graag doen! Maar wat houd dit in?
Heb jij meerdere shops en maken ze allemaal gebruik van Plus+? Dan kan je de strippenkaart verdelen over jouw verschillende shops. Makkelijk toch? Zo hoef je geen verschillende strippenkaarten aan te schaffen voor al jouw shops. De strippenkaart toch alleen gebruiken voor deze shop? Geen probleem. Dan kan je het vinkje uitzetten!
Gedeelde strippenkaarten kan je herkennen aan het "deel icoontje" in je aankoop historie.
โ€‹

Schermafbeelding_2021-11-03_om_14.21.40.png


Het icoontje is ook klikbaar, zo weet je altijd dat deze strippenkaart gedeeld is.
โ€‹

Schermafbeelding_2021-11-03_om_14.36.12.png

Strippenkaart overzicht

mceclip2.png

Je hebt een strippenkaart aangeschaft, je bent klaar om jou opdracht te laten uitvoeren. Maar hoe vraag ik een opdracht aan? Heel simpel, klik op de knop "Nieuwe aanvraag".

Welkom op het "nieuwe aanvraag" scherm, makkelijk he?
โ€‹

mceclip3.png

Vul hier jou aanvraag in, wil je maatwerk aan een app, addon of aan het thema? Selecteer het hier. Vul je onderwerp en feature omschrijving in (Welk maatwerk is het en hoe met het werken?). Eventueel een voorbeeld linkje met een screenshot en klik op verzenden.
โ€‹Gelukt! Jou aanvraag is binnen! Je word weer doorgestuurd naar jouw strippenkaarten overzicht.

Kijk hem eens shinen, jouw aanvraag staat in het overzicht! โœจ
โ€‹

mceclip4.png


De aanvraag vind je met een referentienummer gescheiden met de titel van je aanvraag. Waar het over gaat, de status hier van en wanneer hij voor het laatst is bijgewerkt.
Benieuwd naar de verschillende statussen en wat ze betekenen, deze worden hier uitgelegd: https://supportdmws.zendesk.com/hc/nl/articles/4405346461842-Strippenkaart-Statussen

Jouw strippenkaart/maatwerk aanvraag bekijken

mceclip5.png


โ€‹

Jouw strippenkaart/maatwerk aanvraag is natuurlijk altijd volledig in te zien. Aan de rechterkant zie je een kleine summary; Het gaat over Maatwerk, over welk product het gaat en hoeveel uur er ingeschat is om dit mogelijk te maken. Daaronder zou je zien welke specialist jouw maatwerk zou maken en jou hierbij zal helpen. Eventueel meegestuurde bijlagen zou je hier ook vinden.
Ook wel belangrijk, is er een urenschatting gemaakt, kan je hem bovenaan bij deze pagina goedkeuren of afwijzen. Jij beslist of je akkoord gaat!

Het belangrijkste veld is hier natuurlijk de status balk, je ziet hier verschillende statussen staan. Wat betekenen deze statussen? Daarvoor kan je dit artikel raadplegen: https://supportdmws.zendesk.com/hc/nl/articles/4405346461842-Strippenkaart-Statussen

Heb jij nog eventuele vragen of opmerkingen omtrent het maatwerk, dan kan je dit altijd insturen via het activiteiten kopje. Hier houd jij contact met de specialist en zorg je voor een nauwe en duidelijke samenwerking. Ook is hier een optie om eventuele bestanden mee te sturen.

Was dit een antwoord op uw vraag?