"Mag ik jou ticket alsjeblieft? Dan kunnen we je verder helpen!" 🎫
Heb je een vraag, een bugmelding of een feature request? Dan kan je hem natuurlijk altijd insturen via ons nieuwe ticket systeem! Mailen is verleden tijd. Geen lange wachttijden meer, geen foutieve emailadressen of mails die in de spam belanden. Altijd makkelijk contact via het ticketsysteem van Plus+!
Tickets insturen 🎟️
Heb jij een vraag, geen probleem! Jouw vraag kan je deze insturen door op "Nieuwe ticket" te klikken.
Het volgende scherm zou openen:
Netjes! Je bent op de pagina gekomen waar je je vraag kan insturen. Ik zou even de stappen voor je uitleggen, zodat je makkelijk verder kan.
🎫 Type Ticket: Waar gaat je ticket over? Je hebt keuze uit: Feature Request, Bug of Vraag.
🎫 Kies productsoort: Waar gaat je ticket over? Gaat het over een Plus+ Addon, Plus+ App of is het een algemene vraag?
🎫 Kies product: Afhankelijk van je keuze krijg je hier de optie om te selecteren over welk product je vraag gaat, bijvoorbeeld: The Perfect Checkout.
🎫 URL: Vul hier de URL in van jouw webshop waar de vraag over gaat.
🎫 Titel: Vul hier de titel van je vraag in, bijvoorbeeld: "Hoe kan ik de instagram feed inschakelen?"
🎫 Extra opties: Afhankelijk van de type vraag zullen hier verschillende velden worden laten zien. De velden voor de bugmelding en feature request zullen hetzelfde zijn als de bestemde pagina's hiervoor. Voor vraag zou er een veld uitklappen waarbij je jouw vraag uitgebreid kan typen.
🎫 Bestanden: Heb je eventuele screenshots of filmpjes die jouw vraag kunnen verduidelijken? Stuur ze mee! Dan weten wij exact waar wij moeten kijken.
🎫 Persoonlijke informatie: Vul je hier persoonlijke informatie in, zo weten wij met wie we contact hebben en kunnen we jou bij je naam noemen, wel net zo persoonlijk!
Heb je alle velden ingevuld? Klik dan op verzenden en de ticket word direct bij ons ingestuurd!
Jouw tickets bekijken 🔎
Zo, jouw ticket is ingestuurd. Maar wat gebeurd er nu? Je kan de status ten alle tijden bekijken in je ticket overzicht.
Al jouw openstaande tickets staan tussen openstaand, jouw opgeloste tickets staan onder het tabje afgerond.
Maar wat betekend alles nou?
🔎 Als allereest zie je natuurlijk je ticketnummer gescheiden met een streepje, naast het streepje zie je de titel van je ticket. Het zal altijd worden weergegeven op deze manier: "#ticketnummer - Ticket titel"
🔎 Onder de titel zie je twee icoontjes staan, het 👥 icoontje staat voor het product waar je melding/vraag over gaat. Het 📍 icoontje staat voor wat voor melding het is, in dit geval gaat het over een bug.
🔎 Helemaal rechts zie je de status van jouw aanvraag staan. De volgende opties zijn hier van toepassing: Open, Pending, Solved.
🔎 Last but zeker not least, zie je onder de status van je aanvraag wanneer je ticket het laatst is bijgewerkt. Dit kan zijn dat er een antwoord van ons is geweest of een bericht van jouw zelf.
Je ticket kan je uitgebreid bekijken door er op te klikken, laten we dat eens doen! Het Ticket details scherm zou zich openen 👓
Wat handig! Mijn gehele ticket is te bekijken, inclusief antwoorden (activiteit), status, aantal opmerkingen en met welke specialist jij contact hebt.
Heb jij een vraag over de ticket of was je toch nog iets vergeten mee te sturen? Dan kan je dit altijd nog nasturen door onder het kopje "Activiteit" jouw opmerking toe te voegen.
Via het kopje activiteit heb je dus altijd direct contact met de toegewezen specialist. Hier zou je dus ook de antwoorden op je tickets vinden.